Desktop Publishing

Desktop Publishing

Desktop Publishing

DTP to materiały przygotowane do druku, które stanowią elementy utrwalające rozpoznawalność marki wśród klientów. Wykorzystują logotyp do kreowania wizerunku firmy przez wizytówki, ulotki, plakaty itp.

Każda firma, by zostać zauważoną i zapamiętaną, musi być rozpoznawalna. Aby określona marka zaistniała w świadomości klienta, musi wyraźnie wyróżniać się na tle konkurencji. Symbole graficzne identyfikujące firmę powinny być konsekwentnie stosowane we wszystkich materiałach udostępnianych przez nią.

Podstawą identyfikacji wizualnej jest logotyp, zaś drugorzędne elementy, aczkolwiek również istotne, to użyta kolorystyka, krój czcionki, wizytówki, papier firmowy, teczki, koperty, ulotki itp.. Wszystkie te elementy muszą zachować spójność. W przeciwnym wypadku firma straci w oczach klientów, gdyż chaos pojawiający się w materiałach reklamowych zbuduje w głowie klienta obraz chaotycznie działającej firmy.

Identyfikacja wizualna to kreowanie wizerunku marki.

Zajmujemy się szerokim pojęciem projektów DTP, w których skład wchodzą między innymi:

  • logotypy wraz z księgą znaku,
  • wizytówki,
  • broszury, ulotki,
  • plakaty,
  • banery wielkoformatowe,
  • inne materiały promocyjne.

Wizytówka

Wizytówka buduje wizerunek na temat adresata u osób, które ją otrzymały. Powinna zawierać wszelkie niezbędne i najważniejsze informacje. Dobra wizytówka wyróżnia się maksymalnie prostą formą. Nie oznacza to, że musi być nudna. Istotne jest, aby zachować spójność pomiędzy grafiką i tekstem. Powinien z niej jasno wynikać profil Twojej firmy lub Twojej osoby.

Na mało znaczące z pozoru spotkaniach biznesowych bardzo często dochodzi do wymiany wizytówek pomiędzy stronami. Warto więc poświęcić czas na przemyślany projekt.