Logotypy
Logo firmy to coś więcej, niż tylko znak graficzny. To podstawowe narzędzie marketingu i komunikacji niewerbalnej, niezbędny element identyfikacji wizualnej firmy. Forma logotypu powinna kreować przedsiębiorstwo, jego profil i zakres działalności.
Każda firma, by zostać zauważoną i zapamiętaną, musi być rozpoznawalna. Aby określona marka zaistniała w świadomości klienta, musi wyraźnie wyróżniać się na tle konkurencji. Symbole graficzne identyfikujące firmę powinny być konsekwentnie stosowane we wszystkich materiałach udostępnianych przez nią.
Podstawą identyfikacji wizualnej jest znak firmowy - logotyp.
Logo firmy powinno pozostać spójne z działalnością firmy, jej kulturą biznesową i pozostałymi formami prezentacji. Doskonale rozumiemy proces projektowania logo. Potrafimy zaprojektować niepowtarzalny symbol graficzny marki (logo firmy, logotyp) w taki sposób, aby wyraźnie wyeksponować najważniejsze cechy przedsiębiorstwa, jego misję, jego idee.
Na projekt logotypu firmy składają się:
- wersje podstawowa i użytkowa logo,
- opracowanie kolorystyczne logotypu,
- elementy typograficzne logo,
- elementy graficzne związane z logo.
Brak logotypu to oznaka braku profesjonalizmu!